Dag 12; Natchez

6 oktober 2022 - Natchez, Mississippi, Verenigde Staten

Gezellig ontbeten in onze Shackup, koffie was niet helemaal, maar de opgewarmde croissantjes uit de ouderwetse oven smaakten prima 😋 Gezellig  weer ontbijt aan de keukentafel 😊 Daarna onze reis naar Natchez vervolgd, maar nadat we de echte heerlijke donuts hebben gescoord 😋 Veel katoenvelden gezien met soms een soort kleine tornado erboven welke boven de grond ter plaatse bleef hangen🤔 Heel bijzonder ; weten nog steeds niet wat het is geweest. Onderweg bij een heel gezellige ouderwetse koffiestop, zo’n oud houten gebouw in de middle of nowhere, het verhaal van Teddy Rooseveld gelezen; in the swamps of the Missisippi where it all began 😊😊 Ook werden we daar gewezen op onze eerste flinke alligator , die gelukkig rustig verderop in het water lag 😅 Er schijnt momenteel een overbevolking daarvan te zijn , dus dat beloofd nog wat 😱Aangekomen bij een heel gezellige Mansion; heel iets anders dan de afgelopen motels😊 Op onze 1 e etage een veranda met schommelstoelen waar het heerlijk vertoeven was. Yaz had helaas erge last van hoofdpijn , dus terwijl hij uitrustte op bed hebben wij drieën een wandelroute gemaakt door Natchez heen. Een hele gezellige gemoedelijke plaats met mooie huizen met grote veranda’s met ook daar al de nodige Halloween versieringen 🎃👻💀;heel leuk om te zien 😊 Ook mooie gebouwen, duidelijk een plaats met een historie. S’avonds heerlijk in het hotel gegeten. Hopenlijk slapen we deze nacht beter want we hebben wederom een 2 persoons bed van 1.40 en we zijn inmiddels allemaal best moe 😐

1. Ingrid:
    6 oktober 2022
    Het ziet er allemaal heel gezellig uit en wat vreemd dat de bedden zo smal zijn. Die amerikanen passen er met hun postuur dan zeker niet in.
  2. Stella:
    6 oktober 2022
    leuk! en wat een prachtige huizen daar😍
  3. Caroline:
    6 oktober 2022
    Heerlijk sfeerproeven deze dag en proberen wat bij te komen voor de komende dagen. See you later alligator!🐊 Have a nice one!