Dag 11, nabij Clarkdale

5 oktober 2022 - Clarksdale, Mississippi, Verenigde Staten

Vanmorgen direct naar Graceland toe, lag maar 2 Miles bij ons hotel vandaan. Heel groot complex.  Heel veel van zijn kostuums gezien, zijn levensverhaal weer gehoord en gezien, zijn auto’s, vliegtuigen, motoren en zijn bijzondere huis bewonderd. Werd steeds uitgebouwd met oa een eigen  racketbal zaal, manege , poolzaal, jungleroom enz. De medewerkers bij Graceland hadden makkelijk in het leger gekund met hun aanwijzingen 🤔. Lang in rij op rij moeten wachten, waren daarom een lange tijd daar bezig. Maar mooi museum , Elvis is toch nog altijd een icoon 🤔 Elvis en zijn familie liggen daar ook begraven, zijn thuis;  mooi om te  zien. Onderweg heel veel katoenvelden gezien met katoenbalen; ze zijn aan het oogsten ; weer eens wat anders dan hooibalen bij ons 😊 Daarna door naar onze Shack-up  toch nog 70 Miles. Gaaf om de shack up mee te maken ; zijn oude arbeidershuisjes;  idd lekker oud met een grote veranda omringd met gaas met grote gaten 😂 wel weer omringd door katoenvelden. Oude  meubels maar toch hier en daar gemoderniseerd. Lekker spelletje op de veranda in de zon gedaan. Daarna bij een bbq- restaurant in town gegeten. Morgen weer een reisdag.

1. Dick:
    5 oktober 2022
    Lijkt me heerlijk dat je na al die Motelkamers nu eens in de zon op je veranda kan zitten! Blijft leuk om het katoengebeuren op jullie foto's te zien.
    Ja en Graceland natuurlijk bekend en de herinneringen komen weer boven.
  2. Caroline:
    5 oktober 2022
    Het blijft toch een bijzondere plek... Graceland. Leuk om de foto's te zien, brengt inderdaad herinneringen terug. En dan de shack up. Zeker ook een bijzondere verblijfslocatie met de katoenvelden om je heen! Heerlijk weertje zo te zien op de foto's! Wat hebben jullie al een hoop gezien. Lekker slapen en voor komende dag... have a nice one!
  3. Yvonne en Frans:
    5 oktober 2022
    Gelukkig hebben ze Eric laten gaan naar zijn optreden. Best link om de jailhouse rock te doen.;). Wat een geweldige reis. Kijken al uit naar wat jullie morgen gaan beleven.
    Groetjes van het thuisfront.