Dag 9; legohuis

18 juli 2022 - Amsterdam, Nederland

Vanmorgen eens niet ontbeten in het hotel vw de belachelijke hoge prijs van ong 20 euro pp. Daarom een heerlijke smoothie bij de Mac gescoord in de regen met 18 graden voor de eerste keer deze vakantie. Het is haast niet te begrijpen dat het ook hier de komende dagen 34 graden en warmer wordt 🥵🥵🥵 we wachten het maar af.  Denemarken is erg duur. We hebben ook niet geshopt daardoor , mede omdat de Deense smaak totaal niet de mijne is 😊 helaas; normaal altijd wel een hobby van me. Doorgereden naar Billund waar we legohuis bezocht hebben ; heel veel legoblokjes gezien. Eerst de historie bekeken en daarna in het enthousiasme meegenomen waardoor ook wij zijn gaan bouwen.   Trots op ons eigen gebouwde huis; het was wel lang geleden dus we waren wat roestig😊😊ik heb veel geleerd deze vakantie, maar bouwvakker zit er niet in 😂😂 Ook heel veel in de graaibakken moeten zoeken, maar als we er nou toch zijn 😊 al met al een leuke ervaring. Erna nog een sculptuur tocht gemaakt vlakbij.  Om 18.00 in het hotel. Vw de verwachte hitte hebben we besloten om onze laatste geplande laatste dag in Hamburg te annuleren , dit is niet te doen.   We rijden daarom morgen weer naar huis toe en was dit dus onze laatste vakantiedag. Het was een gezellige vakantie met z’n vieren en hebben veel gedaan en gezien   Denemarken 🇩🇰 is een mooi schoon land met beleefde rustige lange mensen. Het heeft veel van Nederland weg qua natuur. Leuk om gezien te hebben, stond altijd nog op mijn lijstje 😊‼️🇩🇰

1. Caroline:
    18 juli 2022
    Dat ziet er wel heel gaaf en grappig uit! Jullie zijn allemaal goed bezig geweest met Lego! Jullie foto's ook geweldig!
    Jammer dat Hamburg het niet gaat worden, maar wel heel begrijpelijk!!
    Leuk om met jullie mee te reizen en zo wat mee te krijgen van Denemarken. Nog een mooie, fijne en gezellige avond gewenst en een veilige en goede terug reis! Tot snel! Xxx
  2. Usha:
    Goeie reis terug
  3. Dick:
    19 juli 2022
    Bedankt voor het laten meereizen in woord en foto's!
    Jullie hebben je tijd goed ingevuld!
    Goede
    reis terug!
  4. Asha:
    19 juli 2022
    Het was een heel gezellige reis. En een aangename kennismaking met Denemarken en de Denen!
  5. Yvonne en Frans:
    19 juli 2022
    Het is goed te zien dat jullie genoten hebben van de vakantie. veilige reis naar huis en nog lekker nagenieten.