Dag 18; laatste dag

12 oktober 2022 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

Vandaag is onze laatste dag aangebroken.  We zijn op tijd opgestaan om onze trail ook nog te kunnen doen en ook nog op tijd te zijn voor onze vlucht, rekening houdend met eventuele vertragingen/ files ed. We gingen ook nog een uur vooruit in de tijd; goed rekenen dus 😊 De Georgia Providence Canyon Sp trail was erg mooi en verrassend 😊 Elke keer kon je een weg inslaan om een bepaald stuk te bekijken om dan weer terug te keren op het hoofdpad. We waren wel blij dat het een droge periode hier geweest is, want de kreek waar we telkens doorheen moesten lopen had nu nog maar een bescheiden stroompje!😊 Ik probeerde me voor te stellen in natte tijden 🤔🏊‍♀️🏊‍♀️🏊‍♀️😊 Ze noemen dit gebied ook wel de little Grand Canyon. De canyon had idd ook hele mooie rode gesteente afgewisseld met wit kalksteen, bomen die in herfstkleuren waren, echt prachtig 😍. Geeft mooie plaatjes. We konden op deze manier ook goed onze tijd inplannen wat heel fijn was. Het was een mooie afsluiting van de vakantie 😊👍. De rit naar het vliegveld liep vlekkeloos, evenals het retourneren van onze huurauto 😊, wat een flinke business is dat, vele kwamen tegelijktijd met ons aan.  Onze vlucht lijkt op tijd, we zitten nu te wachten en terug te kijken op een prachtige gezellige vakantie waarin we veel verschillende dingen gezien en gedaan hebben 😊. Gelukkig zonder enige vervelende toestanden 👍 We willen Dick hartelijk bedanken voor al zijn inspanningen; zonder deze zou onze reis niet zo goed georganiseerd verlopen zijn. ; Bedankt Dick 🥰 je krijgt je Tom Tom zsm terug voor jullie volgende reis.  We gaan nu inchecken; en zoals Caroline altijd zegt  ; Have a nice day everybody  en tot snel allemaal 😀

1. Ingrid:
    12 oktober 2022
    Goede reis terug en bedankt voor dit leuke reisverslag. Elke ochtend als ik opstond stond er weer eentje klaar👍💋
  2. Caroline:
    12 oktober 2022
    Wat een prachtig mooie laatste dag hebben jullie ervan gemaakt! En een hele mooie vakantie waarop jullie terug kunnen kijken! Bedankt voor 17 dagen mee reizen, lezen, kijken en genieten! Have a safe trip home en CU soon!!😘
  3. Asha:
    12 oktober 2022
    Goeie reis terug! Jullie hebben een fantastische reis gemaakt met veel indrukken om op terug te kijken. Tot gauw
  4. Stella:
    12 oktober 2022
    Erg leuk om jullie reis te volgen via je blog..
    Have a safe trip back!
  5. Ronald:
    Fijne reis terug.
  6. Ben en Gonny:
    12 oktober 2022
    Goede terugreis, was leuk om jullie reisverhalen te lezen.
  7. Yvonne en Frans:
    12 oktober 2022
    Een hele goede terugreis en wat hebben jullie nog een mooie wandeling gemaakt.
  8. Loek & Helma:
    12 oktober 2022
    Hallo lieve vrienden, heb niet alles gelezen, maar wat een belevenis hebben jullie gehad. We gaan alles zeker nog met toelichtingen horen van jullie. Veilige reis terug. Liefs Helma & Loek