Dag 17; Montgomery

11 oktober 2022 - Montgomery, Alabama, Verenigde Staten

Vanmorgen we gebruik gemaakt van de drive true van Wendy 😊 konden we snel op pad voor onze reisdag. Zodra we Alabama binnen kwamen rijden veranderde het beeld; mooie verzorgde snelwegen, tussenstops goed verzorgd.  Ik kreeg het gevoel in Frankrijk te rijden, hoogstens dan dat er een flink stuk snelweg op palen gebouwd was tussen het water door. Lekker door kunnen rijden en om 14.00 in ons hotel gearriveerd. Onze koffers gereorganiseerd; want morgen is onze laatste dag en vliegen we s’avonds weer naar huis ✈️✈️✈️ Maar daarvoor nog een kleine prachtige trail waar we erg naar uitkijken. Ze noemen het daar ookwel  Georgia ‘s little Grand Canyon. Op tijd vertrekken dus. Maar vanmiddag nog heerlijk in de zon bij het zwembad gezellig een spelletje gedaan; genoten van een drankje en s’avonds op zoek gegaan naar een restaurant; het is een Koreaanse geworden. Bijzonder eten; leuk om ook een keer gedaan te hebben. Op tijd naar bed en op naar morgen, onze laatste dag alweer 😐

1. Caroline:
    11 oktober 2022
    Dat hebben jullie snel en goed gedaan! Nog heerlijk de tijd gehad om te relaxen en bijzonder etentje bij de Koreaan! Ik wens jullie de komende dag nog een prachtige laatste dag toe en een goede reis terug naar Nederland! Geniet er nog met volle teugen van! Have a nice one!😘
  2. Stella:
    11 oktober 2022
    nog even genieten en dan goeie reis terug!👍🏽😬😘
  3. Ronald:
    12 oktober 2022