Dag 8; Tupelo

2 oktober 2022 - Tupelo, Mississippi, Verenigde Staten

Vandaag weer een reisdag en door 3 Staten ; Tennessee , Alabama en de Missisippi. 228 Miles. De tocht ging door het mooie Natchez Trace Parkway; een mooie natuurweg, uitgezet door onze reisleider Dick; onze dank daarvoor. We hebben 2 kleine trails gedaan ; helaas was er alleen een klein water stroompje over van de Jacksons Falls; water tekort helaas. De andere trail bij Falls Hollow Falls was echt een uitdaging; was ook unimproved 😯 🤔geen gewoon pad meer gezien alleen wortels keien en steentjes, sommige stukken echt steil ! Met als beloning toch nog een klein watervalletje 😊💦💧On the road wel herten, eekhoorns,  arends en gieren gezien en een gordeldier! Nog nooit eerder gezien. Heel gaaf. Ook langs katoenvelden gereden; mooi gezicht   😊we zijn net op tijd want ze worden al gemaaid ! Onderweg heel grappig allemaal Yard sales gezien van de plaatselijke bevolking; mooi om van je oude spullen af te komen 😊 de Amerikaanse auto’s hebben trouwens alleen achterop een nummerbord, kaal gezicht aan de voorkant. Geëindigd in Tupelo; de geboorteplaats van Elvis Presley. Natuurlijk als fan van hem , zijn kleine geboortehuis en bijbehorend museum bezocht; leuk om te zien. Morgen naar Memphis. Ben benieuwd 😊🍀