Dag 7, Nashville, country dag 🤠

1 oktober 2022 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Ondanks ons wat luxere hotel deze keer, wederom ontbeten met papieren borden en plastic bekers en  bestek; een verbod op plastic daarvoor, kennen ze hier nog niet. Ze nemen het hier niet zo nauw. De airo’s staan op veel plekken heel hoog en heel koud 🥶 we slepen dus constant met onze vesten voor die ijskoude binnentemperatuur.
Buiten gelukkig wel een heerlijk weertje , 24 graden en volop zon 😎 Vandaag een Country dag van gemaakt ; vanmorgen naar de Country music hall of fame, de geschiedenis van de country muziek.  Vele artiesten gezien en gehoord met allerlei oude attributen , oa 2 bizar grote auto’s! Awards ,vele  titanium en gouden platen gezien , filmpjes en de Hall of Fame doorlopen; leuk om te zien 😊 Daarna door de stad geslenterd en het Statue of Musica beeld mogen aan schouwen; symbool voor de muziek van Nashville. Het centrum is echt een feeststad , er zijn heel veel feestbussen , fietsen , keuze te over en er wordt héééél veel gebruik van gemaakt@ genieten van het leven 🎉 Voor het avondeten nog even de Opry mall ingegaan; enorm groot ! Yaz een vest gescoord, Eric schoenen en Merel en ik cowboylaarzen 🤠 helemaal blij 😀 Onze avond bij de Grand Ole Opry  mogen beleven ; The Show That Made Country Music Famous; helemaal te gek , een hele gave belevenis 😊👍 Een gezellige laagdrempelige huiskamer sfeer zou ik het omschrijven, fijn dat we dit mochten meemaken. Morgen vervolgen we onze reis weer verder 🤠🚌

1. Dick:
    1 oktober 2022
    Wow , wat hebben jullie er een mooie dag van gemaakt met als toetje binnen te zitten bij the Grand Ole Opry!!!! Awesome! Ondanks mijn ervaring vergeet ik toch vaak om een vest mee naar binnen te nemen bij een Diner , always freezing inside! En het plastic gebruik , verschrikkelijk , Bedankt voor de mooie leuke fotoreportage van jullie goed ingevulde dag! Vandaag aan het einde van de dagtrip Elvis birthplace! Njoy!
  2. Elly Blom:
    1 oktober 2022
    Country music is mijn favoriete muziek, ik geniet van de verhalen en de foto’s, ga zo door! 😘
  3. Lucille:
    1 oktober 2022
    Geweldig mooie jukebox!!🤩 De voertuigen zijn wel enorme gevaarten. Zo te lezen hebben jullie een superleuke dag gehad, thx voor posten 😘 btw mooie laarsjes Merel!
  4. Ingrid:
    1 oktober 2022
    Mooie laarzen en die cowboyhoeden en hebben jullie toch ook wel gekocht, echte cowboy girls👍
  5. Caroline:
    1 oktober 2022
    Wat een super dag hebben jullie beleefd! Genoeg gezien en gedaan en lekker shoppen hoort daar ook bij! En dan als kers op de taart de show in Grand Ole Opry! Toppie!! Voor komende dag....have a nice one!🕺
  6. Astrid Smit:
    1 oktober 2022
    Echt leuk al die verhaaltjes Miranda. Ben blij dat jullie zo genieten.