Dag 5 , chattanooga

28 september 2022 - Lookout Mountain, Verenigde Staten

Na onze bekende pancake’s nog even afscheid genomen van  de Smokey Mountains. Paar mooie overlooks gezien. Het is een reisdag vandaag Gelukkig zijn we deze vakantie de orkaan Ian vooruit gereisd. We hadden de vakantie geen week later moeten plannen 😅👍 we hebben tnt geen enkel last gehad. We reizen naar het westen dus lijkt ons totaal voorbij te gaan gelukkig 😅 The highways hier zijn 3/5 banen breed, je mag rechts en links inhalen , de vrachtauto’s zijn prachtig met hun mooie ‘ Goofy’ neus 😊bij een kruising met stopborden mag degene die het eerste was, als eerste doorrijden 🤔niet echt iets voor ons landje denk ik en de stoplichten staan aan de overkant van de weg  😅 Onderweg  nog een van de vele antique winkels aangedaan; een mooi oud hangslot gescoord 😊😊altijd leuk 😊 Daarna  door naar het Coker museum. Mooie oude auto’s gezien. In een andere kamer waren ze bezig met de motor van een oldtimer, was nog niet helemaal goed afgesteld; heel veel lawaai en de kamer stond vol rook 💨 en maar lachen alle 3 😀😀@passie voor hun werk met een knipoog 😉 Vervolgens ingecheckt bij ons hotel, een Walmart aangedaan, en heerlijk een keer Mexicaans gegeten, kon alleen geen fles water, sodawater of een kop thee bestellen?🤔🤔🤔Morgen door naar Nashville 😊

1. Caroline:
    29 september 2022
    Ook op een reisdag hebben jullie er wat van gemaakt! Coker museum ziet er geweldig uit! En gelukkig dat de orkaan Ian aan jullie voorbij gaat😀. Voor komende dag ...have a nice one in Nashville
  2. Dick:
    29 september 2022
    Na jullie vakantie komt er zeker een 40 foot container voor de deur met daarin de cooker museum aankopen?🚗🚘🤔😃
  3. Stella:
    👍🏽😬😍
  4. Yvonne en Frans:
    29 september 2022
    Wat een geweldig museum, mooie oldtimers.
    Cooker museum je komt ogen tekort wat ze daar allemaal hebben.