1 e reisdag

25 september 2022 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

Vanmorgen (heel erg 😬) vroeg op en werden we heel lief met 2 auto’s vw de koffers, door een slaperige Racheal en Menco weggebracht. Gelukkig hoefden we niet buiten op Schiphol wachten 😅👍🏻we zagen wel dat de rijen zich al aardig begonnen te vormen. We waren heel mooi op tijd en volgens mij zijn we als eerste van onze vlucht ingecheckt voor onze vlucht 🤣🤣 maar goed , Schiphol liep erna erg vol met lange rijen overal. Vliegtuig was helemaal vol geboekt en we vertrokken maar ietsje te laat richting Dallas van waar we de tussenvlucht naar Atlanta namen.  Wel raar dat je opstaat in het donker, overdag vertrekt in het licht , tijdens het vliegen het buiten donker wordt en dat je wederom de zon op ziet komen 🤔 en erna weer de zon onder ziet gaan! Mijn systeem is helemaal in de war ! 🙃 In Atlanta aangekomen gingen we met de plane train naar de lagguage band en erna met de sky train onze vakantie auto halen met de luxe van Skip the counter 👍🏻 ; wat een bak! Ruimte genoeg zou ik zeggen.! De mannen genoten bij het uit kiezen hiervan 😊Nu aangekomen in ons hotel, de Coutry Inn. We hebben er inmiddels al 24 uur op zitten en gaan nu doodmoe slapen. Morgen een hele dag in Atlanta met 28 graden 😎

1. Dick:
    25 september 2022
    Wat een geweldig goed begin van de reis ! Fijn dat het jullie op Schiphol meezat en dat je op DFW ook geen ellende hebt gehad. En wat hadden jullie een mooi rijtje auto's om uit te kiezen. Gave bak uitgekozen . Ik wens jullie safe miles ! Njoy!
  2. Dick:
    25 september 2022
    En volgens mij is het een Lincoln Navigator geworden.
  3. Miranda:
    😊❗️
  4. Stella:
    👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽☀️☀️☀️☀️
  5. Caroline:
    25 september 2022
    Goed begin in het halve werk!! Wat fijn dat het allemaal goed is verlopen! En die auto! Geweldig!! Genoeg om uit te kiezen! Hopelijk een goede nacht en dan beginnen met het genieten!! Have a nice one!🌞😎😘
  6. Elly Blom:
    25 september 2022
    Safe travels en ik volg je!