Reacties
Reacties 151 - 171 van 171
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Monique | Wat een prachtig hotel. Dat is wel een lekker begin.… | 3 sep. '23 |
| Romke | Wow, dat ziet er allemaal fantastisch uit !! Enjoy… | 3 sep. '23 |
| Asha | Heerlijk! Geniet ervan! En wij lezen lekker mee | 3 sep. '23 |
| Miranda | Ga voor air penas ; lekker natuurlijk 😊 | 3 sep. '23 |
| Hans Eshuis | Geniet van jullie reis in dit prachtige land. Leuk… | 3 sep. '23 |
| Danielle Versteeg | Klinkt nu al als een avontuur 😂 | 3 sep. '23 |
| Stella | nou ja zeg! doe je al die moeite met je reistas😵💫🤪🙄!… | 3 sep. '23 |
| John Zuijdwijk | Geniet er van leuk om te lezen ik reis met jullie… | 3 sep. '23 |
| Elly | Hou je je een keer aan de regels…..🤣 en botol… | 3 sep. '23 |
| Dick Westrik | Morgen is het dan zover! Fijn dat jullie ons laten… | 1 sep. '23 |
| John Zuijdwijk | Komt helemaal goed met jullie veel plezier 👊 | 30 aug. '23 |
| Stella | 🤪 gedoe! succes!😃 | 29 aug. '23 |
| Ingrid | Heerlijk vooruitzicht, kijk nu al uit naar jullie… | 29 aug. '23 |
| Monique | Aladin lamp?? Ben benieuwd. Slipjes en een gummetje… | 29 aug. '23 |
| Caroline | Phoe dat wordt inderdaad een uitdaging!! Benieuwd… | 28 aug. '23 |
| Frans oranje | De reis ziet er geweldig uit, ga ervan genieten en… | 28 aug. '23 |
| Jacqueline | Haha, dat wordt wat, 1 paar schoenen, bikini en 1… | 28 aug. '23 |
| Asha | Heerlijk vooruitzicht! Succes met pakken😀 | 28 aug. '23 |
| Sandra en Koos | Heel gaaf dat jullie deze reis gaan maken. Bij Action… | 28 aug. '23 |
| Elly | Ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden naar de aladin… | 28 aug. '23 |
| Eric | Toch maar minder meenemen :) | 28 aug. '23 |


- Monique: Bedankt voor je mooie verhalen…
- Sandra en Koos: Veilige reis terug, magisch…
- Asha: Goede reis terug! Wat een…
- Caroline: Wat een reis! Wat een indrukken!…
- Miranda: Terima kasih 😎
Alle reacties »