Dag 18; rustdag

19 september 2023 - Senggigi, Indonesië

Selamat pagi

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en rustig aan zee uitgebreid met Indische hapjes ontbeten 😋😋nu kan het nog 😎😎👍 Zag lokale mensen al druk aan t werk op t strand. Met 10 personen aan de ene kant en 10 aan de andere kant waren ze de netten aan het binnen trekken 💪🏽💪🏽waarbij ze steeds dichter bij elkaar kwamen tot uiteindelijk de schrale visvangst binnen werd gehaald, inclusief al het gevangen plastic 😳😳 Deze werd begraven onder het zand 🤔🤔🤔Al met al heel zwaar werk welke ze de hele ochtend herhaalde 😅😅 mooi om te zien.

Uit eten is hier een hele andere ervaring; als je je bestelling hebt doorgegeven inclusief drinken, eerder gaan ze niet weg , zie je vervolgens een medewerker op de scooter wegrijden om de ontbrekende ingrediënten elders te halen , heel praktisch 😂😂 zo hebben ze nooit teveel in huis wat kan bederven 😂🤣. Bijzonder allemaal, en de medewerksters vinden het nog steeds bijzonder dat we er zijn en giegelen heel wat af daarvoor 😊😊 ze vinden ons maar raar, maar toch erna op de foto natuurlijk 😊😊

Voor de rest niet echt lekker kunnen shoppen; zijn ze vw het weinige toerisme niet gewend; die winkeltjes zijn er gewoon (nog ) niet !

Dan maar lekker relaxen bij het hotel , ook lekker. Morgen laatste dag hier voordat de lange terugreis weer begint; komt helemaal goed hier 😎