Dag 18; rustdag

19 september 2023 - Senggigi, Indonesië

Selamat pagi

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en rustig aan zee uitgebreid met Indische hapjes ontbeten 😋😋nu kan het nog 😎😎👍 Zag lokale mensen al druk aan t werk op t strand. Met 10 personen aan de ene kant en 10 aan de andere kant waren ze de netten aan het binnen trekken 💪🏽💪🏽waarbij ze steeds dichter bij elkaar kwamen tot uiteindelijk de schrale visvangst binnen werd gehaald, inclusief al het gevangen plastic 😳😳 Deze werd begraven onder het zand 🤔🤔🤔Al met al heel zwaar werk welke ze de hele ochtend herhaalde 😅😅 mooi om te zien.

Uit eten is hier een hele andere ervaring; als je je bestelling hebt doorgegeven inclusief drinken, eerder gaan ze niet weg , zie je vervolgens een medewerker op de scooter wegrijden om de ontbrekende ingrediënten elders te halen , heel praktisch 😂😂 zo hebben ze nooit teveel in huis wat kan bederven 😂🤣. Bijzonder allemaal, en de medewerksters vinden het nog steeds bijzonder dat we er zijn en giegelen heel wat af daarvoor 😊😊 ze vinden ons maar raar, maar toch erna op de foto natuurlijk 😊😊

Voor de rest niet echt lekker kunnen shoppen; zijn ze vw het weinige toerisme niet gewend; die winkeltjes zijn er gewoon (nog ) niet !

Dan maar lekker relaxen bij het hotel , ook lekker. Morgen laatste dag hier voordat de lange terugreis weer begint; komt helemaal goed hier 😎

Selamat malam 💤💤💤

1. Danielle Versteeg:
    19 september 2023
    😂😂😂 geweldig. Ik zie dat al voor me. Op hun scooter the producten halen.
  2. John Zuijdwijk:
    Weer een grappig verslag 👍
  3. Stella:
    19 september 2023
    heerlijk ! al die indische hapjes! krijg zo'n trek😋😋😋 goeie reis morgen en dan lekker weer thuis en nagenieten😃👍🏽🤗😘
  4. Miranda:
    Dankjewel, we vertrekken donderdag 😘
  5. Ronald:
    19 september 2023
    Geniet nog even en alvast een goede terugreis.
  6. Caroline:
    19 september 2023
    Genoten van jullie verhalen en foto's! Het was amazing!
    Geniet nog van de laatste dag en alvast een hele goede reis terug! Safe travels!😘
  7. Leontine:
    19 september 2023
    Goede terugreis. Dank voor het delen van je reisverslag!
  8. Anneke:
    19 september 2023
    Nog even 'tenang saja' (?). Was heel leuk om jullie te volgen. Goede terugreis!
  9. Miranda:
    20 september 2023
    Terima kashi 😎
  10. Monique van 't Zet:
    19 september 2023
    Wat een bijzondere reis. Nog 1 dag lekker genieten.
    Goede terugreis.