7e dag Bajawa

8 september 2023 - Bajawa, Indonesië

Vanmorgen naar een lokaal authentiek vissersdorpje Sanglia geweest achterin staande in een pickup -truck net als de lokale bevolking hier ook reist; ik ben altijd al een fan geweest van een cabrio 😎👍Er zijn daar echt heel andere normen dan bij ons. 🤔Eerst een tussenstop met een prachtig uitzicht op de Floreszee 😍In het dorpje erg armoedige huisjes , regels van arbodienst uiteraard nooit van gehoord; je moet echt overal uitkijken waar je loopt.  Vissen liggen te drogen, overal kippen er door heen; mensen daar willen dolgraag op de foto. Overal weer vriendelijk begroet en nagezwaaid , het blijft bijzonder😊nog even achtervolgd door een Google maps auto; het toerisme gaat hier snel toenemen 😏

Na de lunch onze reis vervolgd naar Bajawa

Tussendoor mooi uitzicht op de Ebulobo vulkaan, of tewel de papa vulkaan, komt nog steeds rook en soms vuur uit 😳

Nog even een stop en duik bij een natuurlijk warmwater bron op weg naar ons hotel. Onderweg kapok bomen, ananas, cashewnoten boom, ja en ook de vrucht geproefd 😊 heel bijzonder 😳en prachtige grote dadeltakken 😍

Het afrekenen van het avondeten was dit keer wel héééél speciaal 😂😂😂 alsof we op audiëntie moesten 😂😂 erna wilde het personeel natuurlijk weer graag met ons allen op de foto 😎

Wel te rusten, ik ben weer bij met mijn blog; altijd weer afwachten 😎😎

1. John Zuijdwijk:
    8 september 2023
    Mooi verslag weer en mooie foto’s
  2. John Zuijdwijk:
    8 september 2023
    Geweldig verhaal weer 👋
  3. Leontine:
    9 september 2023
    Zo bizar, al die fotosessies met de locals!
  4. Monique van 't Zet:
    11 september 2023
    Jeetje, wat doen jullie veel. 1 foto lijkt net Nieuw Zeeland.