10 e dag

11 september 2023 - Labuanbajo, Indonesië

Vandaag naar onze laatste bestemming in Flores; Bajo aan de kust. Naar mate we meer naar het westen reden viel het me op dat ze al inspelen op het toerisme; steeds meer winkeltjes en de bergen worden afgegraven om samen met cement bakstenen te maken. Je ziet ook steeds meer bakstenen huizen, welke ook nog mooi versierd zijn, het niet ontdekte  is ws al over, helaas. Even afwachten wat we op de volgende eilanden tegen komen. Flores was fantastisch , heel mooi om mee te mogen maken 😎🪽🪽Morgen begint onze boottocht voor 3 dagen/ 2 nachten , vindt het heel spannend, weet niet precies wat te verwachten. Een gedeelte van de groep slaapt beneden, wij met een ander paar, er schijnen  gordijntjes ergens te hangen ? ??Gedeelte Vd groep slapen op dek, er is geen warm water 🥶 enz. We gaan het zien. Ws zijn een paar dagen dus niet online , maken jullie je dus ongerust 😁

Onderweg een stop gemaakt bij de Spinnenweb rijstvelden dit vw de vorm. Elke familie zijn eigen taartpunt, leuk om te zien 😎👍🏻de schoolkinderen in uniform  blijven zo leuk, ze stralen als ze ons zien en rennen naar ons toe om graag op de foto te gaan natuurlijk 😎; ik ga het missen … Volgeladen busjes en scooters gezien ; het ideale vervoersmiddel. Nog even bij het zwembad bij komen in ons luxe hotel hier voordat het feest gaat beginnen.
Tot snel 👋

1. Yvonne en Frans:
    11 september 2023
    Na alle avonturen op naar het volgende avontuur, het water op naar het volgende eiland, jullie moeten je haast als ontdekkingsreizigers voelen. Ben benieuwd wanneer jullie weer online zijn hoe de tocht is geweest, ga er in ieder geval van genieten.
  2. Miranda:
    Voelen
    Ons idd net Columbus 😎💪🏽heel gaaf !
  3. Monique van 't Zet:
    11 september 2023
    Wow, ook wel even lekker om weer wat luxe om je heen te hebben. Ben benieuwd naar jullie minicruise. Zijn het geluidsdichte gordijntjes?
  4. Miranda:
    11 september 2023
    Dit wordt echt een avontuur 😬💪🏽
  5. Monique van 't Zet:
    Zeker, ben benieuwd!
  6. Caroline:
    11 september 2023
    Geweldig die Spinnenweb rijstvelden! En de brommers/scooters en busjes! Benieuwd naar de volgende uitdaging😀 Zal vast goed komen, even terug naar de basis.....wat hebben wij het toch goed!
    Zet m op!😎
  7. Miranda:
    Dank je 😁😅
  8. Anneke:
    11 september 2023
    Heel leuk om jullie reis te volgen en 'behouden vaart' 🛶
  9. Miranda:
    Dank je 🫡🤞
  10. John Zuijdwijk:
    11 september 2023
    Ben benieuwd naar het volgende verhaal
  11. John Zuijdwijk:
    11 september 2023
    Ben benieuwd naar het volgende verhaal 👊
  12. Stella:
    11 september 2023
    apart! die rijstvelden zeg!
    behouden vaart🤗
  13. Sandra en Koos:
    12 september 2023
    Wat een geweldig mooie reis is dit toch, erg benieuwd naar jullie volgende deel.
  14. Peter van 't Zet:
    15 september 2023
    Wat een prachtige foto's met die zonsondergang!