Voorbereiding thuis

28 augustus 2023 - Zoetermeer, Nederland

Nog maar een kleine week voordat we onze spannende avontuurlijke reis  naar de Kleine Sunda eilanden begint . De uitdaging ligt nu al thuis bij het pakken; deze keer mogen we geen harde koffer meenemen en ook geen één met rijbeugels vw de beperkte plaats in de kleine tourbussen, gelukkig is Eric sterk 😅💪🏼In plaats daarvan een reistas gekocht die we met banden op onze rug kunnen verplaatsen. Er mag maar maximaal 15 kilo in! Voor mensen die mij kennen een hele uitdaging, hoe ga ik in godsnaam al mijn spullen meenemen ?🤔 Alleen al met mijn toilettas, supplementen en mijn aladin lamp ( bepaalde mensen weten wat ik hiermee bedoel 😂) en mijn schoenen, zit deze tas al aardig vol. Dan wil ik ook nog wat kleren meenemen 😂😂 ook een handdoek moet mee voor op de boot, help!  Gelukkig heb ik nog een paar dagen om mijn hoofd hierover te breken 😅 het komt goed zegt iedereen. We gaan het zien 😳 Deze reis begint nu al avontuurlijk, net als de rest, ik heb er heel veel zin in 😎

1. Eric:
    28 augustus 2023
    Toch maar minder meenemen :)
  2. Elly Blom:
    28 augustus 2023
    Ik ben nu wel heel nieuwsgierig geworden naar de aladin lamp….🧐 Sterkte met pakken!
  3. Sandra en Koos:
    28 augustus 2023
    Heel gaaf dat jullie deze reis gaan maken. Bij Action heb je licht gewicht bijna meteen droog handdoeken voor weinig. Inderdaad een uitdaging om alles mee te krijgen. Succes met inpakken!!
  4. Asha:
    Heerlijk vooruitzicht! Succes met pakken😀
  5. Jacqueline:
    28 augustus 2023
    Haha, dat wordt wat, 1 paar schoenen, bikini en 1 jurk :-)
  6. Yvonne en Frans:
    28 augustus 2023
    De reis ziet er geweldig uit, ga ervan genieten en het leven met minder spullen is ook een uitdaging, gaat je lukken.
  7. Caroline:
    28 augustus 2023
    Phoe dat wordt inderdaad een uitdaging!! Benieuwd hoe je dat voor elkaar gaat krijgen, maar dat zal zeker goed gaan komen 😉 Die Aladdin lamp moet kost wat kost mee!😃 Succes met pakken en een hele goede reis gewenst!! Kijk uit naar jullie belevenissen!!😘
  8. Monique van 't Zet:
    29 augustus 2023
    Aladin lamp?? Ben benieuwd. Slipjes en een gummetje is genoeg toch?
  9. Ingrid:
    29 augustus 2023
    Heerlijk vooruitzicht, kijk nu al uit naar jullie verhalen. Stop maar wat spullen in je Aladin lamp💋dat scheelt weer iets.
  10. Stella:
    🤪 gedoe! succes!😃
  11. John Zuijdwijk:
    30 augustus 2023
    Komt helemaal goed met jullie veel plezier 👊
  12. Dick:
    1 september 2023
    Morgen is het dan zover! Fijn dat jullie ons laten meereizen! Ik ga straks nog even kijken wat er jullie te wachten staat en wacht daarna de verhalen af. Ik wens jullie een goede reis ,jullie zijn samen een goed team dus gaat goedkomen! O ja , voor je aladinnetje had je altijd aqua caliente nodig , gaat dat nu air penas of air yang dipanaskan worden??? Ben benieuwd. Safe travel
  13. Miranda:
    3 september 2023