Start avontuur 1e en2 e dag; Amsterdam-Jakarta-Denpasar

3 september 2023 - Ubud, Indonesië

Onze tassen zijn gepakt,inclusief de geadviseerde wc rol 🤔 ze zitten hélémaal vol. De mijne 14 kilo; wat loodzwaar op mijn rug! Ik val werkelijk haast om!😳 gelukkig heb ik een hele sterke vent die ze gewoon allebei zonder problemen optilt 💪🏼💪🏼😅 op het vliegveld ontmoeten we de groep; we zitten prima met onze leeftijd in deze groep, altijd even wennen. Tot mijn verontwaardiging zie ik dat we de enige zijn met bagage zonder wieltjes en onze tas is ook nog eens de kleinste , heb ik daarvoor zoveel moeite gedaan 🤬blijkbaar luistert niemand naar de aanbevelingen van Djoser 😳voor ons is dit gelijk ook de  laatste keer.
De reis gaat goed, eerst naar Jakarta, waar het 5 uur later is   Als ik eindelijk weg zak in een  slaapje 0.00 nieuwe tijd wordt er vrolijk de verlichting aangedaan om koffie en thee te serveren 🤔 s’morgens wel een heerlijk ontbijt met nasi met saté; daar kan ik wel aan wennen 😊👍🏻daarna door met een vlucht naar Denpasar op Bali waar het weer een uur later is.  We zijn inmiddels doodmoe, eigenlijk een nacht overgeslagen. We genieten vanuit de bus al volop van Bali, wat is het hier toch mooi 🤩 herkenbare tempels, offertorentjes en alles is prachtig versierd. We zien apen op de daken lopen, bijzonder en herkenbaar  😊Het hotel is ook prachtig en stijlvol met een grote veranda en een houten plafond, de grond ernaast wordt voorbereid voor de volgende Sawa’s. De wc heeft een douche ernaast ipv Botol Tjebok , ook hier gaan ze met de tijd mee 😊Nog even door de straat gelopen ;ik blijf  foto’s nemen. Straks met de groep eten en dan vroeg naar bed voor oa de fietstocht door Bali morgen en Monkey town   Foto’ s volgen nog ; de WiFi is hier niet zo snel 😅

1. Elly Blom:
    3 september 2023
    Hou je je een keer aan de regels…..🤣 en botol moest ik opzoeken, weer wat geleerd!
  2. John Zuijdwijk:
    3 september 2023
    Geniet er van leuk om te lezen ik reis met jullie mee groetjes
  3. Stella:
    3 september 2023
    nou ja zeg! doe je al die moeite met je reistas😵‍💫🤪🙄!
    ik zie nog geen foto's klopt dat?
    xxxx
  4. Danielle Versteeg:
    3 september 2023
    Klinkt nu al als een avontuur 😂
  5. Hans:
    3 september 2023
    Geniet van jullie reis in dit prachtige land.
    Leuk om jullie avontuur te volgen.
  6. Asha:
    Heerlijk! Geniet ervan! En wij lezen lekker mee
  7. Romke:
    3 september 2023
    Wow, dat ziet er allemaal fantastisch uit !! Enjoy !
  8. Monique van 't Zet:
    3 september 2023
    Wat een prachtig hotel. Dat is wel een lekker begin. Mooie omgeving zeg. Bali komt nu toch wel op mijn bucketlist. Ben benieuwd naar het vervolg.
    XXX
  9. Anneke:
    3 september 2023
    Leuk om jullie Indonesië reis te volgen. Prachtige foto's! Geniet ervan.
  10. Peter van 't Zet:
    3 september 2023
    Mooie foto's. En volgens mij zag ik mijn oude scooter er tussen staan!
  11. Yvonne en Frans:
    3 september 2023
    wow, wat een prachtige foto's en het eten ziet er heerlijk uit en wat veel volgens mij koereigers zeg.
  12. Astrid Smit:
    Veel plezier!
  13. Caroline:
    4 september 2023
    Dat is wel even lekker met de tassen/koffers, zou er ook van balen!aar wel een prachtig hotel en kamer om bij te komen van de enorme reis! Leuk om jullie belevenissen mee te mogen maken en lezen! 😘