Denemarken 2022

10 juli 2022 - Pölitz, Duitsland

Dit is een mooi moment om ook de bekende reisblogger van Dick en Caroline uit te gaan proberen. Met het oefenen hiervan kan ik nog vele mooie reiservaringen delen met anderen als ze dit leuk vinden. We hebben altijd zo genoten van de reisbloggen van Dick en Caroline. Dat wordt nog een uitdaging want Caroline had makkelijk een schrijfster van beroep kunnen zijn; zo smeuïg schreef ze deze 😅 maar goed.  Een eerste poging

Vandaag de eerste reisdag op weg naar Denemarken 🇩🇰 gemaakt. Rustig om 10.00 Asha en Ronald opgehaald waarbij we met zijn vieren in onze BWM de route naar Bad Oldesloe gemaakt hebben.  Onderweg meerdere pogingen gedaan om een bakkie koffie te scoren , dat viel niet mee. Meerdere parkeerplaatsen met alleen een benzinepomp, een MacDonald welke gesloten was inclusief het nabij gelegen restaurant maar uiteindelijk toch gelukt bij Hush 😅 wel ruzie met de wc poortjes welke ik en ws andere ook niet begrepen ??? Geluncht in een megagrote keten en uiteindelijk op bestemming aangekomen in het hotel. Onderweg gezellig met Asha 5 kaart hoog geoefend op de weekend-challenge 🤔 Het restaurant in het hotel was achteraf gezien gelukkig gesloten waarbij we besloten te wandelen naar het glacehouse restaurant , welke onwijs sfeervol was aangelegd in een voormalige kas en waar we heerlijk hebben gegeten met een ‘veels’ te grote snitzel en heerlijk curry.  Nu lekker bijkomen met onze voetjes omhoog en morgen weer heel vroeg de veren uit ( het is toch vakantie ?🤔🤔) om de veerboot van Putgarden naar Rodbyhave op Sjaelland te nemen. Kopenhagen ; heer we come  ❗️😊

1. Ronald:
    10 juli 2022
    Een mooie start van onze vakantie!
  2. Eric:
    10 juli 2022
    Inderdaad een mooi begin!!
  3. Dick:
    10 juli 2022
    Hey Brinkies! Wat leuk! Nu kan ik gaan genieten van jullie reisverhalen. Ik ben erg benieuwd! En hopelijk straks ook uit de deep south mooie verhalen. Nou heel veel plezier met z'n vieren! Cu down the road!
  4. Caroline:
    10 juli 2022
    Wat leuk dat jullie ook een reisblog gaan bijhouden! Leuk om te lezen dat je onze verhalen altijd fijn en leuk vindt om te lezen! En je blog zal zeker een succes zijn. Vooral om straks als jullie terug zijn, het allemaal nog eens terug te lezen en te zien!
    Ik wens jullie een veilige, leuke, gezellige en mooie reis toe! Geniet ervan met elkaar! Ik kijk er naar uit om jullie belevenissen te zien en te lezen! Groetjes xxx
  5. Ingrid:
    11 juli 2022
    Yess ik ga jullie volgen…..leuk verhaal Miranda👍
  6. Asha:
    11 juli 2022
    Het was een mooie eerste reisdag. Vandaag naar Kopenhagen.
  7. Elly Blom:
    11 juli 2022
    Elly hier. En ja, jouw verhaal is beslist ook heel smeuïg! Have fun!