Dag 6; Odense en HC Anderson

15 juli 2022 - Odense, Denemarken

Vanmorgen rustig opgestart na het poolen gisteravond, waarbij de mannen net van de dames gewonnen hadden. Na het ontbijt genoten in de zon van een bakkie op de rooftop van ons hotel ; erg sfeervol en heerlijke temperatuur 😎Hierna in de voetsporen getreden (en gevolgd 😊) van de highlights van Odense, waarbij we natuurlijk ook meerdere items van HC Anderson tegenkwamen; oa een live optreden in het openbare park;erg gezellig. Daarna ons bezoek van het allernieuwste Hans Christiaan Hus.Met een koptelefoon op welke onze persoonlijke gids was , door het museum in volgorde geleid. Bewegende objecten gezien vergezeld van kommentaar via de koptelefoon. Het leven en zijn sprookjes uitgebeeld in vorm, beweging en geluid   Een nieuwe ervaring van een museum bezoek; erg leuk en boeiend. Erna richting Aarhus voor ons volgende verblijf. Lekker gegeten en s’avonds met mijn nieuwe partner Asha ,5 kaart hoog geprobeerd te oefenen; helaas lieten onze mannen dit niet toe 🥲 van de week nog maar een nieuwe poging wagen 💪🏽

1. Dick:
    15 juli 2022
    Mooi invulling van jullie dag en gelijk ook voor mij om mijn geheugen op te frissen wat betreft HC Christiaan . Wat heeft hij toch ook alweer geschreven?
    Wikipedia altijd makkelijk. Benieuwd wat er in Aarhus te doen is! Njoy!
  2. Yvonne en Frans:
    15 juli 2022
    Wat een leuk museum, vooral die spiegels. Met jullie erin. Het was weer genieten dat was goed te zien.
  3. Asha:
    15 juli 2022
    Ja die sprookjes... echt nostalgie! Tinnen soldaatje, prinses op de erwt, meisje met de zwavelstokjes... maar goed dat ik ze nog even heb samengevat voor jullie😅
  4. Caroline:
    16 juli 2022
    Heerlijk genieten zo te zien! Wederom een mooie dag met een bijzonder museumbezoek! Het ziet er gaaf uit!! Op naar de dag van morgen, die jullie kennende ook weer goed gevuld en mooi gaat worden!