Laatste dag

20 september 2023 - Senggigi, Indonesië

Selamat pagi,

Dit is de laatste keer dat ik dat tegen jullie kan zeggen hiervandaan, morgen vliegen we via Jakarta weer naar huis.  Deze fantastische reis is weer voorbij, onvergetelijk 👍👍😎Het was een leuke groep. Hele mooie herinneringen 😎 Ik ga de natuur en mensen missen, heel bijzonder om dit nog niet zo bekende stukje Indonesië mee te maken. Bedankt voor alle leuke reacties en we zien jullie allemaal weer snel 😘

sampai berjumpa lagi 😎🏝️

1. John Zuijdwijk:
    20 september 2023
    Goede en veilige terug vlucht
  2. Miranda:
    Terima kasih 😎
  3. Caroline:
    20 september 2023
    Wat een reis! Wat een indrukken! Wat een belevenissen! Hoe bijzonder! Genoeg om op de terugreis van te genieten! Nogmaals een veilige en goede reis terug!🤩
  4. Asha:
    Goede reis terug! Wat een fantastische reis en een prachtig land
  5. Sandra en Koos:
    21 september 2023
    Veilige reis terug, magisch om mee te maken. Fijn dat we mochten mee reizen. Vond het echt super leuk. Prachtige foto's.
  6. Monique van 't Zet:
    23 september 2023
    Bedankt voor je mooie verhalen en foto's en tot snel