Dag 6 , Nashville

30 september 2022 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Vanmorgen ontbeten met zelf-serve pancakes 🥞 😳 in de hal van ons motel ; heel bijzonder, maar goed, je moet alles een keer meegemaakt hebben 😊 Voor ons reizen eerst de in cline railway gedaan: met een gondel de berg opgetrokken, heel steil !!! Prachtig uitzicht erboven maar nog wel koud zo s’morgens 😨 Onze reis erna vervolgd naar Nashville toe , waarbij we een uur terug in de tijd zijn gegaan. Vanuit ons hotel met een shuttle naar Broadway downtown gegaan waar we om 14.00 onze kroegentocht zijn gestart 🍻😊Hele gezellige straat ,bruisend ten top, overal muziek ,ook op rooftop’s. Deed me denken aan time square met al die verlichting maar nu met volop gezellige muziek erbij 😊 Genieten dus!!! Van de één  naar de andere gelopen , keuze te over! Heerlijk  genoten van een drankje met live muziek 🎶🎶🎶🎸🎷🎤heerlijk relaxed, echt de sfeer van Nashville opgesnoven. Bij één daarvan wat gegeten. Morgen nog een dag Nashville, dan maar wat anders doen dan de kroegentocht 😊

1. Dick:
    30 september 2022
    Wat een mooie dag ! Ok eerst een frisse neus gehaald on top en daarna zo te zien in het gezellige warme Music City rondgehangen. Leuke fotoreportage , volgens mij hebben jullie alle soorten bier al geproefd. Ik kan me herinneren dat wij het daar ook erg gezellig vonden! Vandaag nog een dag .Ik kijk alweer uit naar het verslag en foto's. Blijf genieten!
  2. Caroline:
    That's different cook.....die pancakes 😉
    Mooie natuur en daarna geweldige stad! Jullie genieten volop zo te zien! Vrolijke blije gezichten op de foto's! Voor komende dag .. have a nice one!🌞😎😘
  3. Ingrid:
    30 september 2022
    Wat een sfeertje daar in Nashville, gezellig hoor👍💋
  4. Asha:
    Wat een leuke manier om Nashville te bezoeken!
  5. Ronald:
    30 september 2022
    Klinkt als een geweldige vakantie!
    Geniet ervan.
  6. Yvonne en Frans:
    30 september 2022
    Wat zijn jullie aan het genieten! Wij genieten mee. Veel plezier verder .