Dag 3 smokey mountains

27 september 2022 - Irving, Verenigde Staten

Na het ontbijt gelukkig een normale supermarkt gevonden. Water en lunch ingeslagen tesamen met een eenvoudige koelbox. Mooie route door 3 Staten; Georgia, Noord Carolina  en Tennessee gereden met geweldige typische Amerikaanse huisjes gezien , gunshops en een koffie to go bij Starbucks gescoord. Eenmaal aan gekomen bij de smokey mountain gestopt bij de eerste overlook. Ik dacht , ik gooi die 2 koffiebekers netjes in de prullenmand, pakte mijn mobiel en liep naar de prullenmand, opende de klep, gooide 2 dingen in die prullenmand en deed de klep weer dicht. Verbijsterd keek ik vervolgens naar mijn linker hand waar ik nog steeds een lege koffiebeker vast hield; ik had toch 2 dingen in die prullenmand gegooid en horen vallen 🤔????? De waarheid drong tot mij door : ik had mijn mobiel erin gegooid!!!!! 😱😱😱ik bleef vastgenageld aan de grond staan en kon het niet geloven!!! Wat had ik gedaan!! De klep was dicht, er hing een slot op 🔒, ik kon er niet meer bij, 😱😱 wat nu????? Toen ik weer kon bewegen en een beetje na kon denken zag ik 2 mensen op een bankje zitten. Met schaamrood  op mijn kaken legde ik hun het probleem uit. Zij adviseerde ons om wat terug te rijden en het te vragen aan de Ranger aldaar. Dit hebben we gedaan, en hij moest lachen maar het was gelukkig geen probleem. Hij is er naar toe gereden en mijn mobiel gered! 🎉🎉🎉👏👏👏erna onze weg vervolgd en ondanks de in de war geraakte TomTom, toch ons eindpunt voor de trail gevonden na wat prachtige overlooks ; de clingmans trail; heel steil omhoog , maar prachtig uitzicht  😍 Erna nog een klein stukje van een andere trail gedaan,prachtige foto’s genomen en voldaan erna naar ons hotel toe; the Mountain inn in Gatlinburg. Een heel leuk maar toeristisch plaatsje. 260 miles gereden vandaag. Deze dag afgesloten met een heerlijk diner bij het bekende Alamo steakhouse 😋 op tijd naar bed om weer bijgetankt de volgende dag te beginnen 💪🏽

1. Ronald:
    27 september 2022
    Mooi avontuur, zeker met jouw mobiele telefoon! 😉
  2. Dick:
    27 september 2022
    Allereerst een Wow voor het mooie en heldere uitzicht ! Natuurlijk is het speciaal als je wat mist in dat park hebt maar voor het uitzicht was dit perfect.
    Leuke foto's gemaakt vooral die met die behulpzame man! En wat een geluk dat het zo snel opgelost kon worden.
    Voor vandaag hopen op wat wildlife te spotten, al zal je daarvoor meestal vroeg rond moeten rijden/lopen. Good luck!
  3. Ingrid:
    Super grappig dat verhaal van je IPhone. 😂
  4. Ingrid:
    27 september 2022
    Mooie reis jongens zeker met zo een autotje goed te doen😜👍.Veel plezier daar.
  5. Hans:
    27 september 2022
    Bekend terrein voor ons, wij hebben tijdens onze tour in 2017 overnacht in Pigeon Forge (vlakbij jullie overnachtingsadres). Weer prachtig om de foto's te zien.
    Nu op naar Nashville? Veel Country and Western plezier!
  6. Caroline:
    27 september 2022
    Oh wat een verhaal! Even schrikken als je telefoon zo verdwijnt, maar met een fijne afloop! En met beter weer dan wij hebben gehad in the Smoky Mountains! Heerlijk om in de natuur te zijn! Genieten met een hoofdletter G! Voor vandaag...have a nice one!
  7. Stella:
    wat een toestand! 😵‍💫gelukkig snelopgelost👍🏽
    prachtig daar! we zijn er ook geweest, smorgens vroeg en dan zie je goed waarom het de ,, Smokey ,, mountains heet met alle mist die weer optrekt, zooo mooi!
    Enjoy😘
  8. Peter:
    27 september 2022
    Het blijft natuurlijk wel een "land" met heel veel ruimte en natuur. Dat wordt in ons Europa helaas steeds minder.De ruimte daar kennen wij niet dus dat maakt wel indruk .
    mooie foto's waardoor wij ook een beetje kunnen meegenieten van jullie reis.
    Ben benieuwd naar wat jullie morgen allemaal gaan zien !
    Gr. Peter.
  9. Denise:
    30 september 2022
    Heeeele leuke foto’s en prachtig uitzicht!! Takes me back to my travels in USA. Heel leuk! Wat een gedoe met je telefoon mam. Echt iets voor jou ook hahah. Fijn dat het wel opgelost is! Heel veel plezier nog xxx