Amerika here we come 😎

23 september 2022 - Zoetermeer, Nederland

Het lijkt toch nog te gaan gebeuren onze lang geleden geplande reis naar de VS , Deep south , tesamen met Yaz en Merel 😎Nu nog duimen dat onze vlucht op het laatste moment niet alsnog wordt geannuleerd😳 hoor net op het journaal de Schiphol 350 euro per passagier aanbieden aan de luchtvaartmaatschappijen om dit te doen! We hebben de afgelopen maanden de reis voorbereid  tesamen met onze reisleider Dick, onze Amerika expert 😊 hij heeft ons allerlei tips gegeven , onze reis helpen uitzetten, leuke tips voor  routes gegeven, helpen met het boeken van de auto, vliegtickets enz. Teveel om op te noemen. We kregen zelfs per post onze reisbeschrijving in een prachtige map  geordend toegestuurd, van dag tot dag uitgewerkt ❗️Vele dank nogmaals daarvoor Dick, we hadden het zonder jou niet zo duidelijk kunnen plannen 👍🏻❗️Het moet helemaal goed komen. Jullie zijn zelf afgelopen dinsdag uit Amerika teruggekomen en Eric heeft op de afgesproken plek jullie ontmoet om jullie Tom Tom te lenen waarin jij alle adressen en  coördinaten in hebt gezet om ons zo goed mogelijk te leiden in onze  tocht; je reist zo toch ook een beetje met ons mee 😊

De koffers zijn gepakt, de laatste spullen liggen klaar. Het online inchecken is helaas niet helemaal gelukt; ook niet met behulp van de kids, dus morgen toch maar langs de bali  op Schiphol. Er wordt topdrukte verwacht, waarbij de rijen ook gedeeltelijk buitenom worden geleid 🤔we zullen er ( te vroeg om 6.00 ) mogelijk staan om onze vlucht om 11.00 op tijd te halen ; je hoort van die verhalen 😱😱😱Dan maar in de regen met paraplu ☔️

Volgens mij vertrekken weer net op tijd, want de covid besmettingen nemen weer flink toe merkte ik op mijn werk; we hoeven niet eens een negatieve test te laten zien. De mondkapjes gaan mee; als we er eenmaal zijn gaan we gewoon heerlijk genieten van onze reis 😎 het weer beloofd daar heerlijk te zijn , de verwachtingen geven temperaturen aan van 27 graden en iets hoger   De hurricane Fiona schuift weg naar Canada, dus het ziet er goed uit.

Kortom : AMERICA HERE WE COME

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Caroline:
    Hoi vakantiegangers,
    Het gaat er zeker van komen, en wat spannend is dat!! Wel een gedoetje zo op Schiphol. Je zou zeggen dat je toch voldoende tijd moet hebben als je er al zo vroeg bent. Laten we er maar het beste van hopen. Komt vast allemaal goed! Ik wens jullie een hele goede reis toe en een geweldig mooie tijd in the 🇺🇸! En dat gaat het zeker worden, met wat jullie allemaal gaan zien en meemaken!! Geniet ervan met elkaar!!😘😎🌞
  2. Lucille:
    23 september 2022
    Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie morgen richting USA zullen gaan vliegen. Geniet ervan met z’n allen en wij genieten ook mee via deze blog☺️
  3. Ria:
    Hoi oud reisgenoten,
    Heel veel plezier met deze prachtige USA reis. Hier hebben jullie jaren naar uit gekeken en gaat nu dan eindelijk gebeuren. Autorijden is daar heel simpel. We blijven jullie opvolgen en nu op tijd naar bed om vroeg op te staan. Veel plezier
  4. Hans:
    23 september 2022
    Een heel fijne reis gewenst.
    Hopelijk een snelle incheck op Schiphol.
    Enjoy Deep South!
  5. Stella:
    23 september 2022
    Fijne reis en duimen dat alles goed gaat op Schiphol🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
  6. Ingrid:
    23 september 2022
    Spannend allemaal…..jullie hebben er zolang naar uitgekeken. Ga er maar goed van genieten. Succes met inchecken morgen en goede vlucht 💋
  7. Asha:
    24 september 2022
    We wensen jullie een fantastische vakantie toe. Aan de voorbereiding kan het in elk geval niet liggen😁. Geniet ervan en we zullen jullie volgen en meegenieten.
  8. Loek & Helma:
    24 september 2022
    Wij wensen jullie een hele leuke en mooie reis toe. Succes met het wachten op Schiphol en een goede vlucht.
  9. Ben en Gonny:
    25 september 2022